you make me happy

Veckans bästa ---> Persson och nygren "coming to an end"

jag har världens bästa sara i mitt liv
och nu har hon gjort sin första skiva.
tack för den. jag blir så glad när jag
lyssnar på dig.


Hej 2009!

I år ska jag ta tag i mig själv och
åstadkomma något fantastiskt.


detta nyår infirades i härliga sälen med
massa goa och glada människor.
tack alla för en perfekt vistelse. tack
speciellt till anton som var så snäll och
lät mig och emelie bo i hans stuga tillsammans
med hans room mates.

Här är vi på HC torsdag 1/1 -09



¤*-..-*¤-..-*¤-..-*¤

Annars blev det en del skidor
och även en riktigt nice skoter tur
uppe runt på fjället!
jag är inte så mycket för att åka fort och sånt
och köra grejer och så men detta
var en riktigt häftig upplevelse.


¤*-..-*¤-..-*¤-..-*¤

I dag är det enbart 4 dagar kvar tills
jag åker till thailand. Aldrig förr har jag
längtat lika mycket som jag gör nu tror jag.
Att komma härifrån har hellre aldrig känts
lägligare än nu. Saker och ting behöver
vila här hemma. jag behöver komma härifrån!

Vi ses i februari. Håll ögon på bloggen
för jag kommer att skriva här om min resa.
Nu ska jag packa och äta lite ur min
alladin ask.


God fortsättning! Kram Anna

Kommentarer
Postat av: sarah

wow, anna.. vilka härliga sälenbilder!! Gott nytt år på dig.

Snart åker du till värmen, jag är inte alls avundsjuk, bara sjukt mycket! puh. Du kommer att få det underbart, det känner jag på mig ;)

Pussokram

2009-01-04 @ 21:23:42
URL: http://skristiansen.blogg.se/
Postat av: Malin Lundström

ha det så skoj på resan och va rädd om dej :) sen hoppas jag ju på att vi hinner träffas en sväng men det får vi väl se hur det blir :P



massa kramar

2009-01-05 @ 10:09:48
URL: http://stjarngudinna.blogg.se/
Postat av: sara

haha! "jag är inte så mycket för att åka fort och sånt och köra grejer och så" !!



alltså du måste vara det sötaste jag vart med om. och så snygg! du och jag minsann, 2009. vi kör ett år till som bästisar va?

2009-01-06 @ 01:49:45
Postat av: Emma

ha det så skönt tjejen. vi hörs när du är hemma! puss & kram

2009-01-08 @ 16:12:16
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0