thailand were here

hej hej!

forsta anhalten naithon beach.
har ar det lugnt och fridfullt.
skon strand och go atmosfar!
har kakat mat precis och ska strax ga
och ta en drink pa ett stalle brevid har..
Livet ar fan helt javla underbart!
thaisarna ar hur goa so helst.
Kommer att komma tillbaka hit innan flyg resan hem.
Trivs skit bra!
men imorgon behover vi lite ombyte..

saknar er dar hemma, men skulle inte
under nagra som helst omstandigheter
vilja aka hem! imorgon aker vi till krabi
foa att sedan ta oss till phi phi.


allt ar perfekt!


kramar anna

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hej!Vad glada vi blir att höra att det är så bra.

Här är det regnit grått och trist många har frågat om du kommit fram och hälsar så mycket. Magnussons har landat efter 20 tim. restid från dörr till dörr.

Det fungerar ju bra med bloggen så du får skriva ofta så vi vet var ni finns någonstans.

Igår var det Ascom cup Elfsborg vann över Värnamo och idag blir det en tur till Trollhättan.

Kramar från oss

2009-01-11 @ 11:05:18
Postat av: Sandra

Men åh Naithon!!! den stranden e ju så underbar!!!njut i fulla drag Anna!

Kram Sandra.

2009-01-11 @ 13:37:22
Postat av: Per

Hej Anna! Måste erkänna att jag är väldigt avundsjuk på dig nu. Kul att du skriver speciellt när man varit på samma ställen själv. Kan du inte ta lite kort på phi phi? Spec nere vid stranden vid affären där. Vi bodde ju väldigt länge vid bambu-hyddorna där och jag tror dom har byggt om en hel del där. Vore kul och se hur det har blivit! Ha de nu så jättebra. Kram kram

2009-01-11 @ 15:50:38
Postat av: emelie

åh, jag tänker inte sticka under stolen me att jag är sjukt avis! helt gaaalet avis.. meen.. hur avis jag än är så är jag otroligt glad för dej & att du skriver här att ni har det såå bra. njut.. du är värd varendra fin sekund av er härliga resa!



du är saknad! [som alltid när du inte finns vid min sida! :)]



tusen kramar

2009-01-11 @ 19:42:04
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: emelie

åh, jag tänker inte sticka under stolen me att jag är sjukt avis! helt gaaalet avis.. meen.. hur avis jag än är så är jag otroligt glad för dej & att du skriver här att ni har det såå bra. njut.. du är värd varendra fin sekund av er härliga resa!



du är saknad! [som alltid när du inte finns vid min sida! :)]



tusen kramar

2009-01-11 @ 19:43:38
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: sarah

Härligt att ni är framme, hoppas att det gick bra med blåsandet ;) Längtar sjukt mycket utomlands, sola lite åt mig gumman och lägg ut lite bilder! Pussochkram från sarah och mikey

2009-01-12 @ 17:13:50
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0