Still in Ko lanta

Hej mina underbara friends and family!

Livet leker fortfarande har borta!
Det blir phi phi i morgon, aker med buss och
farga kl 07.30 ifran vart guesthouse!

Hade tankt att lagga upp lite bilder
men det strular har sa det kan vi kanske gora
till helgen. Jag vill sa garna att ni ska fa
se solnedgangarna.. de ar helt vansinnigt
vackra har! solen forsvinner ner i intet pa
bara nan minut och himlen blir alldeles rosa:)

I dag har vi bara slappat och atit kanns det
som. Ikvall at vi fried nudles whit chicken
vilken hander ganska ofta. Aven pad thai
ar en klassiker sm gar att kopa pa gatan
for en enkel summa, kanske typ 15:-
och inhaller nudlar, kyckling nan skinka,
nan gronsak som kallas morning glory
och groddar av natt slag sm ar ihop blandat
med soya och lite kryddor i en wok panna,
men det ar inte starkt eller sa..
man far oftast krossade jordnotter
och nan chili blandning vid sidan sa man kan
lagga i om man vill.
Jatte gott!!

Det har varit lite grumligt i vattnet vid
var strand nagra dagar med massa maneter
och lite annat men idag var det helt rent igen
och hyfsat klart utan maneter sa det ar sakert
natt med vindarna hur de blaser.

I kvall ska vi spela biljard pa ett stalle
med 2 danska killar vi traffat som heter
Sune och Rasmus, vi har gjort det typ varje
kvall har och tagit en chang eller ett glas
rott. Hur mysigt sm helst men ikvall ar det
sista gangen.. Vi ar grymma pa biljard nu:)


TOTTE!
vi kommer hem den 7 feb pa morgonen
hoppas du ar hemme fortfarande da sa
du kan fa boken!



Ha det sa bra alla dar hemma!
jag tanker pa er! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Queen Emma

Hej tjejer! Det verkar som att ni har det heeeelt underbart! :) Badar ni mycket? Solar? Låter kul med snorkling men jag kan hålla med om att djupa vatten är läskigt, mab vet ju inte vad som är på botten? Saknar dig Anna. Kram

2009-01-22 @ 13:01:09
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: emelie

oooh.. solnedgångarna där borta.. i long for! i morgon åker vi till london! wee.. snart är det vår tur att åka tillsammans. love you!

2009-01-22 @ 18:45:31
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: hjalmarssons

Hej! Kul att läsa om ditt äventyr. Du blir väl inte kvar i Thailand? Jag har bokat permanenttid hos dej i början på mars och då får du se till att vara hemma. Kan du inte försöka ta med lite vår hem till oss så vi kan "öppna upp". Kramar från Hjalmar´s

2009-01-22 @ 18:48:14
Postat av: Totte

Inte hemma då.. men hoppas du har klottrat boken full med massa goa stories så jag får se när jag kommer hem.! Löser en ny bok när jag kommer itll Thailand.



Peace and love.

2009-01-23 @ 13:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0