Phuket igen - 6 nights i Patong

Godafton!

Nu ar vi aterigen i Phuket!
kanns sadar men vi bor lyxigt
har for 800 bath.
Balkong och Ac, varmvatten.

1 vecka kvar. Det borjar kannas
i magen. trist!!!!!

har legat pa beachen idag
som var overfull med boys and girls 50+
hehe! sa darfor blir det utgang ikvall
for umgange med det lite yngre gardet.
ska ga till ett stalle som heter
club lime som det var gratis intrade
och 4 gratis drinkar for tjejer.
helt galet! tank om det vart sa i sverige!

Allt ar jattebra annars och
vi mar bra.

vi ses anart! Kram kram /Anna


Jag har tagit massa bilder pa apatche bar
och era hyddor per!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! ni verkar ha det hur bra som helst :)

va härligt allt låter, skönt att det inte är så långt kvar för mig till thai. va ni på poda island när ni va i krabi? hoppas det.

anna, glöm inte att du är uppbokad hos mig den 8 feb :) ska bli kul att ses igen! du är saknad. puss

2009-01-30 @ 13:00:17
Postat av: Mamma o Pappa

Hej!

Söndag morgon, äntligen solsken här, lite pudervitt på marken och 3 minus. Nu skall vi ut och njuta.

Igår var det Företags cupen Brasil vann i finalen mot Stay Hard. Det var många kända spelare och mycket folk som tittade på. Imorgon får ni hålla tummarna då skall Lena Svantesson och jag representera Kommunen med att spela bowling, vi har ett litet tryck på oss, det är spelat tre omgångar utan vinst så nu är det dags.....

Har varit uppe i lägenheten och allt ser ok ut men den längtar nog efter att bli bebodd igen?

Ha en riktigt härlig sista vecka nu.

Kramar från mamma o pappa

2009-02-01 @ 10:34:21
Postat av: sarah

Hallå gumman! Härligt ni verkar ha det. Ska ta mig en titt på bilderna hade jag tänkt. Men jag ser mkt fram emot en "visa bilder från tahilandkväll" ;) Det får bli en komma och hälsa påkväll här på redbergsplatsen snart, då går vi till vårt nya favvoställe på Vasa!! Soffan är ledig ;) Njut den sista veckan! Pussochkram

2009-02-01 @ 20:49:30
URL: http://skristiansen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej!

Bowlingen gick inte vägen men vi höll nollan, precis som man ska i fotboll! Undrar just hur kroppen kommer att kännas imorgon...........Nu har vi äntligen lite solsken här och vi har fått fina hälsningar via kort från Eva i H-land, där har de verkligen vinter och mycket snö. Pappa jobbar med vattenläcka så här rullar det på som vanligt. På onsdag fyller Anders Svantesson 30 år.

Kram Mamma

2009-02-02 @ 21:20:04
Postat av: emelie

hallo sööööt! hur har ni det? är det den 7 eller 8 ni kommer hem? jag kommer att vara i herrljunga på söndagen! då måste vi kramas, för jag saknar dej så sjukt mycket!

2009-02-03 @ 13:44:16
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: sara

du är för långt borta nu annababy. bara några dagar till. kram kram kram kram kram

2009-02-03 @ 18:35:42
Postat av: Surferboy

Do you miss me surfergirl? kisses!!

2009-02-06 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0