Phi phi

Men Hej igen!

Phi phi ar fest.
En enda stor fest.
Hela byn forvandlas efter
de hetaste timmarna av sol
till en enda stor fet party by!
och ja.. jag var ute igar.
och ja.. jag bestallde in en hink sprit.
och ja.. jag hoppade genom ett brinnande hopprep
och ja.. jag minns ganska lite
= inget solande idag och fortjant dalig mage :)
men sant ar livet. the show must go on.
men det blir nog inte lika mycket roj i kvall.

Har traffat 2 norska tjejer som heter
Sofia och Kristina som ar "kempe goe damer"
de har visat oss runt lite har i party byn
och gett oss lite tips om lite fina oar m.m

Det ar sant lag vatten har..
stranden ar darfor inte jatte fin. Ser ganska
trist ut, men omgivningarna med runda
udda formade berg ar ju vackert anda.
Man kan latt gora utflykter billigt till
olika oar runt omkring i narheten av phi phi
sa imorgon blir det nog en svang till
monkey beach. Sen finns det en
strand som heter Long beach som var
hur nice som helst sa det ar lugnt..

Idag var vi ute och at lax och bakad
potatis, for vi var sa sugna pa potatis,
och efteratt blev den en klassisk
pancake med banan och nutella.
Riktigt smaskigt! mmm..
Men valdigt fett.


Jag kan fortfarande inte lagga
upp bilder, det suger men
de som har facebook kan ga in
pa brorsans facebook och leta upp
Anneli Johansson dar och bli van
med henne och kolla in de
som hon lagt upp dar!


Nu har lite mer an halva tiden
gatt. herregud! jag vill inte aka hem
men jag pratade med pappa i
telefonen haromdagen och da
blev jag helt rord som ett litet barn igen
och insag att jag saknar min familj
och mina kompisar valdigt mycket
faktiskt.

Ha en go dag! vi har kvall har nu.

KRAM KRAM

------------------------------------------------------------
synd totte med boken
jag ska klottra den full
ha en riktigt go resa!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Man är lite avis på er när man nu har blivit norrläning och har lite mer snö än vad man är van vid hemma! ni får ha det så bra sås ses vi när du kommer hem!

2009-01-24 @ 19:56:52
Postat av: Anonym

/ Habbe

2009-01-25 @ 21:30:13
Postat av: Queen Emma

SV; Åh så underbart de låter! Här hemma är det dimmigt och grått. :( Med mig är allt bra. Jobbar och sliter. Med revyn går det fin fint, mycket att lära men skam den som ger sig. Hur är det med solandet? PUSS

2009-01-26 @ 10:50:35
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: emelie

så fort du kommer hem ska vi boka in en anna&emelie helg!

2009-01-27 @ 21:08:20
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror du förstår nu varför jag o Peter tillbringade ca 20 dagar på phi phi :) Härliga kort, där apache bar ligger nu bodde vi i hyddor.. Ha de gott!

2009-01-28 @ 16:08:05
Postat av: Anonym

//Per

2009-01-28 @ 16:08:40
Postat av: Sofie*

Heej Birke! Jo det är bra.. dagarna blir väldigt långa för mig, har inte mycket o göra sover mest... tur att man har fotbollen, så man har något att göra..laget har spelat två cuper och kommit etta och tvåa, skit bra! Den nya tränaren är helt okej blir nog lite annolunda när vi kommer ut på gruset men det skall bli rikigt skoj.. I lördags boka vi resa till Rhodos, 8 juli åker vi.. kommer bli grymt kul. längtar! Du har de grymt, har sett bilderna på facebook.. ser jätte härligt ut.. Ja vi får se till att träffas när du kommer hem och innan lussen åker. nästan en vecka kvar tills du kommer hem.. tiden har gott fort!. Nu är det företagscupen på lördagen. skall blir roligt:D Ha det så bra gumman så ses vi när du kommer hem Puss&Kram

2009-01-29 @ 11:28:26
Postat av: Queen Emma

SV; Låter som att ni har det heeelt underbart! Här hemma i Sverige är det sig likt. Din mamma och pappa kom på bio i helgen. Kul och se dom! :) Vi måste göra något snart tjejen! Längtar massor till min tid i frisör Anna stolen.. :) KRAAAAM

2009-01-29 @ 13:37:01
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0