KRABI - AO NANG

Hello hello!

Vi akte buss fran phuket till krabi
for 145 bath + 400 bath totalt for
taxi. sjukt billigt! ungefar 110 kr
alltsa.. man blir ju helt forvanad!
Anda sager de har nere att det ar 
dyrt i thailand.. man undrar liksom vart
de har varit innan. Tydligen ska 
det vara valdigt billigt i Vietnamn.

Under dessa tre dagar har har
vi lart kanna lite svenskar och
traffat fam lundstrom, from sweet
home herrljunga. Vi har det fortfarande
jatte-bra! (Kom faktiskt om jag ska vara
arlig precis fran en thai-massage som
jag betalade 40 svenska kronor for
precis :) hur gott som helst! )
Ikvall ska vi hanga med nagra
vi traffat har pa nan kareoke bar.
Sa det blir snart dusch och ombyte
av klader..

Pa fredag kanske det blir
phi phi eller ko lanta, eller natt annat.
vi ska diskutera detta en dag.

Per!
 jag lovar att ta kort och lagga ut
fran phi phi!
annars far du se hemma,
vill du att jag ska halsa natt till nan kan
du skriva det har!

----------------------------------------------

Mamma och pappa! jag vet ej om mitt
senaste sms gick fram men jag skriver ju
har sa ni kan ha koll har. hoppas allt ar bra!

------------------------------------------------

Emelie! you are so cute!
miss you too!
-----------------------------------------------------

Jag skriver snart igen!
Kramar fran Anna och Anneli




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejer! Det låter som att ni har det helt underbart!! :) Njut massor det är du värd Anna! Puss

2009-01-14 @ 09:19:56
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej gumman.. Är så avis på dig, låter som du har det skit bra, thai-massage o allt;) Puss

2009-01-14 @ 21:10:38
Postat av: Jullan

hejhej anna.

min dator krashade i indonesien, tror de va något konstigt strömuttag, så jag kunde inte skriva till dej. Det verkr som du har de bra nere i värmen:) jag har kommit hem nu och jag fryser, hehe. unkade skiddressen? vi ses snart

puss och kram Jullan

2009-01-16 @ 11:25:07
Postat av: nylliano

se till å lär dig några härliga thaimassagemoves att öva på mig sen!

2009-01-17 @ 00:47:15
Postat av: Per

Det var snällt att du tar lite kort. Vi kan kolla på dom sen när du kommit hem! För ett år sen var det jag och din bror som njöt av sol, igår bowlade vi i Alingsås. Måste säga att solen va bättre :) Njut av tiden.

2009-01-18 @ 13:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0