Ko Lanta

Hej!

I lordags tog vi oss i kragen
och sag till att vi kom ivag till Ko Lanta!
vi behover vila upp oss lite
nu efter ett par laanga natter pa
Luna Bar. Och pa ko lanta kan man
verkligen vila sig. Vi bor pa en
lang harlig strand i ett rum for
50 svenska kronor per natt och
vi bor praktiskt taget pa stranden.
Har finns inget varm vatten men
det gor inget. Jag ar sa varm nar jag
ska duscha sa kallt vatten ar nastan
more nice than varmt vatten.

Igar var vi ute pa utflykt med spped
boat till Ko Rok. Otroligt vackert!
Vi fick stanna pa ett par stallen och
snorkla, jag tyckte det var sadar kul.
Djupt vatten ar javligt skrammande tycker
jag. Men stranden som vi kakade lunch
pa var amazing. Helt bedarande!
Fick stanna dar 2 tim och njuta iaf.

Fick lana en bok av totte och ent
dar de tyckte att ko lanta var fooor
lugnt. Men det hander faktiskt lite
har anda tycker jag... man kan
festa till det om man vill.
Sa vi kommer nog bli kvar har och spara
pengar och slappa i nagra dagar nu!
Phi phi vantar harnast. Kanske
blir att vi aker dit pa fredag..


Vi tar dagen som den kommer
gor det du ocksa, jag skickar hem lite
Carpe Diem


see ya

Kommentarer
Postat av: emelie

åh, vad glad jag blev när jag titta in & såg ett nytt inlägg! njut som bara den.. längtar till vi ses igen! hälsa anneli så gott, ta hand om er. kraaam!!

2009-01-19 @ 12:00:02
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: sara

when i first saw you, i already knew, there was something inside of you.. nanana.. angel of mine.

2009-01-19 @ 15:45:31
Postat av: sarah

vad härligt det verkar vara Anna, jag tycker verklgen att du ska ta dagen som den kommer. Ha det underbart!! många kramar från sarah, mike och bubb your favorite ;)

2009-01-19 @ 17:51:54
URL: http://skristiansen.blogg.se/
Postat av: Totte

Tjena, ojoj bäst o vila upp er innan Phiphi :) När kommer du hem? Tänkte mom jag hinner få itllbaka boken innan jag åker.



Peace and love.



Totte

2009-01-19 @ 21:30:09
Postat av: Mamma o Pappa

Hej på er!

Förkylning har drabbat oss vi skulle behöva lite värme får nöja oss med solariet. Vi förstår att det är skönt, hur är baden? Höga vågor? Tänker på när vi var i Playa de Ingles. Trodde det skulle vara en enorm upplevelse att snorkla och se på alla färgglada fiskar som finns där. Vad äter ni? Är det fisk,kyckling eller vad? Finns det mycket frukt?

Ha det gott

Kramar från oss

2009-01-20 @ 18:37:19
Postat av: emelie

on the radio.. on the radio.. [på mtv nu] tänker på dej!

2009-01-21 @ 10:19:24
URL: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0