Hemma

Hej kära vänner!


nu har det gått på tok för lång tid!
jag måste ju uppdatera mig här.


otroligt nöjd bild från sista kvällen i naithon



Vi hade en underbar resa och jag är så glad för allt som jag
fått uppleva :) anneli och jag.

Nu planerar jag nästa tripp.
Kanske att det kan bli nästa vinter eller till hösten. who knows.?
det är bara pengarna som är problemet.
men det ska lösa sig.. jobba hårt går bra när man har nått att
se fram emot!


Nu är jag i växjö och träffar mina goa vänner Jules och nyll.
De är bästast!


 på maya bay

Lovar att uppdatera snart igen, nu väntar en helgo kväll hemma hos Julia och Joel,

Puss och kram, apa och banan!





Kommentarer
Postat av: sarah

woho, härligt att ha dig här i förra veckan! Vi ses snart hoppas att du hade en bra helg hos jullan och sara, wieee. pussokram

2009-02-24 @ 21:36:10
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0