Våren är här!

God Kväll!

söndag.
ångestens dag för det mesta.
men det känns 100 gånger bättre
nu när det är vackert ute och allt börjar
bli grönt och frodas igen!

Har haft en tung arbetsvecka så
jag ser fram emot att få jobba lite
färre dagar kommande vecka!
Det blir halmstad till helgen!
underbart!
Förhoppningsvis goa promenader längs stranden
och vin och lite utgång i denna härliga stad!
Trist är det dock att jag missar nyllets hemkomst.
En klassisk valborgs fest på plaza del nyllo
hade inte vart helt fel, men nu är det så här!
----->     jag saknar dig lovely




Bror Peter hade 25 års fest i lördags!
mycket trevligt! Dagens väder kunde
inte varit bättre och roligt sällskap, både
släkt och vänner! :) Jag fattar dock inte
att han är 25 nu, herregud! snart 30..






Hoppas på en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: sauraman

anna är bäst. ingen protest. fuck the rest. (japp)

2009-05-03 @ 00:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0