New york

Hello


Grym stad!
We love it here!
vi vill flytta hit  :)

allt har gatt bra och vi turistar som bara den.
har kopt 2 flaskor vin som vi ska upp pa rummet och
smaka pa nu..
Imorgon blir det promenad i central park och sightsing med de fina roda
bussarna..

helt sagoliskt bra har vi det! idag har vi sett frihetsgudinna och vandrat runt i
china town och little italy. och promenerat pa brooklyn bridge..
sko skav har vi sa det finns inte.. men det ar det vart!

hoppas ni har det bra ocksa

puss anna birke och soff berit


Kommentarer
Postat av: emelie

ååh, jag önskar jag var me eeeer, vill också! hälsa NY från mej, pussssss

2008-09-03 @ 11:18:06
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej tjejer!

Vad ni har hunnit med första dagen, skönt att ni är nöjda med hotellet! Jag var inne på systemet idag och hälsade från er till Marianne och hon hälsade tillbaka det var kö där inne så vi sa bara det viktigaste att ni kommit fram och att allt är bra.

Imorgonkväll skall jag ha fem gamla studiekompisar här så nu är det planering för det.

Kram

Mamma o Pappa

2008-09-03 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0