lugn helg!?

Hej!

det vart ingen lugn helg för min del, och vem trodde att det
skulle bli det? hehe..

rebecka kom till mig och hälsade på
och man ställer ju upp för sin vän, så det blev utgång på hotellet
så här snygga var vi :)





Ihelgen ska jag och min goa emelie upp till stugan
och mysa och åka bil.. ska bli super skönt!
Det är fantastiskt där uppe, jag trivs verkligen där.
Ska bli kul att emelie får se det också..


Min goa nyllet har iaf fått världens chans att få
vara med i melodifestivalen, det ni.
Jag är stoltast av alla! När hon berättade den
fina nyheten visste jag inte om jag skulle skratta
eller gråta. Vi har alltid tyckt att melodifestivalen
är det viktigaste som finns, så att hon kanske kanske
får vara med är enormt stort. wow!
You go girl.


Nu ska jag borsta mina bissar och sedan gå
och lägga mig. Det är ju en dag imorgon..
KRAM



Kommentarer
Postat av: Emma

Heeej! Sååå fina ni är på bilden. Hoppas att ni hade skoj! :) Kul för Sara med melodifestivalen, ska hålla alla tummarna! Har inte hon en blogg? Hittar inte sidan.. Ha en mysig helg i stugan! KRAMAR

2008-10-02 @ 10:11:05
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0