hemma igen

hej och hallå!

hemma igen och allt är som vanligt,
fast jag har med mig mycket hem från vår resa i staterna.
Både saker och känslor och erfarenhet, ja, ni vet..
det är så mycket som händer med en så fort man försvinner
ut från sin trygga lilla värld i instängda lilla herrljunga.
jag känner mig pånyttfödd och har insett att mycket som händer
egentligen inte spelar alls någon roll. Oh! varje gång man
upplever det så är det helt fantastiskt. Wow! yeah! oooh! så typ känner jag..


kan inte fatta att jag sett detta in real life, new yorks skyline & frihetsgudinnan



Annars då?

såg..
COLDPLAY I GLOBEN 18/9 sjuukt jäkla bra!
jag var så lycklig att jag inte visste vad jag skulle göra av mig själv
under nästan hela konserten, yellow och the hardest part var extas!


 Louise, soffen och jag i globen.


och..

jo, tack! var ute i göteborg igår med brorsan och emelie och hennes bror
christian och så per karlsson. Verligen en kanon kväll. jag var helt waisted!
men det bjuder jag på. Vi var på några ställen innan kvällen avslutades med
lite dans (och vatten! för min del) på nivå :)

träffade lite goa personer på tåget, vilket resulterade i denna härliga gruppbild








imorgon är det måndag.. jobb igen. och sen är det dags för en luuugn helg.
inget mer festande denna månaden :)

puss och kram havre-banan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0