hej höst!

Hej hej!

Det är höst ute, känns konstigt.
Nyss var man ute och gick i t-shirt och nu ska
man ha på sig både det ena och andra för att
överhuvudtaget palla att ta sig en runda i sina nikes.
Shit! I new york och miami var det jätte varmt.
Och nu liksom, bhurrr...
Jaja, det är inte det som är det så att säga.


Vad händer i helgen?
Jag jobbar lördag denna helg och det är sådär,
men jag ska bara ta hand om goa kunder så det
funkar bra.
Kvällen blir rebeckas, eftersom hon är hemma i
herrljunga, vilket kommer att bli fun!
Ska visa henna lite fina bilder från usa.
Hoppas hon bli avis, det skulle jag blivit :)



--> jag och soff på busstur i NY



Nu är det dags för mig att göra annat än
blogga. KRAM PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0