Fredag i new york!

Goodmorning!

Vi har atit frukost precis och tanker ta det soft idag..
VI HAR ATIT BACON till FRUKOST IDAG PAPPA :)


dock ar jag forkyld och lite snurrig.. tyvarr.
tror det ar all air condition som spelar mig ett spratt.
nu i skrivande stund sitter vi i ett rum dar det ar sjukt kallt
medans det ar narmare 30 grader ute sa det ar lite jobbigt faktsikt!

sista dagen i stan blir ganska lugn, vi ska till en kamera
affar och kolla som ligger vid empire state building och sa.

det ar massa orkaner ner at atlanten som kan orska forseningar
imorgon med flyget. vi aker till miami kl 10.45 om allt gar som det ska.
nu ar det framst hannah som kan vara trubbel for oss..
ike kommer ju sen ocksa, men vi hoppas pa det basta!
imorgon blir det kankse lite party :) hoppas jag kanner mig piggare.

Hoppas att det blir en trevlig kvall for dig mamma.
med mycket minnen och skratt forhoppningsvis.

alla dar hemma onskar jag en trevlig helg, puss| annab


Kommentarer
Postat av: nyll

anna min anna jag saknar dig! du tar väl väl hand om dig och lilla soffen där overseas? hur går det med engelskan? har ni hittat några härliga american hunks? kom hem snart! och hit snart! PUSS. Älskar! och sånt!

2008-09-05 @ 17:51:24
Postat av: Mamma

Här kan man inte skryta om 30 grader varmt, här har vi 11 grader och spöregn. Jag har just sprungit Hudaruset på 35 min. det gick trögt men nu är det gjort. Pappa väntar på skjuts till invigning av Per´s maskinhall där de skall bjudas på endel överraskningar.Tufft med förkylning det går nog över när ni kommer till Maimi. Hoppas inte orkanerna

blir för hemska och att ni får en skön vecka.

Kramar från

Mamma o Pappa

2008-09-06 @ 13:16:42
Postat av: Lena Svantesson

Hur har ni det? Jag börjar längta efter min frissa. Jag får väl höra om eran resa när vi träffas i salongen. Vi hade ju besök i Sannäs av mor och far det var en mysig helg.

Ha De Gôtt och forsatt trevlig resa.

//Lena

2008-09-09 @ 07:34:14
Postat av: Lena Svantesson

Hej på er! Hur har ni det? Jag längtar efter min frissa. Jag får väl hör hur ni har haft det när vi träffas i salongen. Vi hade ju besök i Sannäs av mor och far Det var jätte mysigt.

Ha De Gôtt och forsatt trevlig resa.

Kram Lena

2008-09-09 @ 07:41:35
Postat av: Lena Svantesson

Hej på er! Hur har ni det? Jag längtar efter min frissa. Jag får väl hör hur ni har haft det när vi träffas i salongen. Vi hade ju besök i Sannäs av mor och far Det var jätte mysigt.

Ha De Gôtt och forsatt trevlig resa.

Kram Lena

2008-09-09 @ 07:46:09
Postat av: emelie

saknar dej

2008-09-10 @ 15:42:36
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: emelie

& hoppas såklart ni har det hur bra som helst!

2008-09-10 @ 15:43:10
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: Peter

Tja, hoppas ni har det bra. Inte allt för bra uppdatering av den här bloggen! =)

2008-09-12 @ 16:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0