snart helg igen då

jahaja, då var det fredag imorgon igen och idag har det varit torsdag! :)
en ganska bra dag, inget speciellt har hänt direkt utan allt har bara lunkat på..
jag har gjort lunch lådor idag.. jag är inne på korv just nu.
har gjort ungsbakadkorv och korvstroganoff och även stekt ett par. hehe!
ja, ibland snöar man riktigt in sig. jag gjorde lite kyckling wook också för att få det inte skulle kännas så enformigt.
imorgon ska jag upp 8.00 fast att jag inte jobbar på förmiddagen.. jag ska på massage! mm..äntligen.
sedan blir det lite jobb på mellan 13,30 och 17,30 och efetr det grill hos en arbetskamrat! trevligt!
hade velat träffat min emelie imorgon och det ska jag se till att göra en lite sväng, she is tha shiit.


jag får tacka soffen poffen för hjälpen med bloggen, den ser lite finare ut nu. tack!!
har precis sett klart scary movie 3 nu, helt sick.

puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Anna!!! :)

Fy sååå roligt att du hittat hit! :) Ser fram emot att följa din blogg. kram&puss

2008-06-27 @ 09:37:56
URL: http://queenemmsa.bloggagratis.se
Postat av: emelie

aaaah, anna. nu åker jag snart. älskar deej!

2008-06-27 @ 23:52:03
URL: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0