Lisseberg med familjen

God afton på er!

har precis kommit hem från götebrog där jag tillbringat kvällen med mor, far & bror. Super nice!
vi var på lisseberg först och körde en 5 kamp. jag vann faktsikt en "gren", den där när man ska spruta vatten i avgasröret på en bil :) riktigt stolt!
hela 5 kampen vanns slutligen av pappa vilket var helt rättvist eftersom det var för hans skull vi åkte dit. Han fyllde nämligen 55 i lördags. Grattis pappa igen!
vi åkte lissebergs banan också en gång, det var roligt! medans vi satt i den vann mamma en jätte choklad ask som pappa sedan nöjt fick bära runt på. se bild
Kvällen avslutades på heaven 23 uppe i gothia towers, med räkmacka & öl till alla utom mig som fick köra.
Har haft en riktigt fin dag!






Annars då? ni kanske undrar hur det är annars.
annars är det faktiskt sådär. uppåt med ändå lite neråt.
man skulle kunna säga att jag har halva mig i trygghet där jag vet vad jag vill och där jag
inte saknar en endaste pytte grej, där jag är glad och bara kan vara utan bekymmer. helt underbart mår jag där.

sedan har jag den andra halvan, som jag blir mer och mer medveten om. som jag tror alltid funnits i mig.
där det gör så ont ibland att jag inte vet vad jag ska ta vägen,
där jag inte förstår vad som händer och där jag är otrygg och rädd och allt det där som inte är jag egentligen!
där uppskattar jag ingenting och är så jäkla självkritisk. jag förtjänar inte att älskas eller tyckas om här.
jag måste utrota detta i mig och jag håller på att fundera ut hur. jag tar en dag i taget...


Kommentarer
Postat av: emelie

jag ahde kunnat döda för den där choklad-asken! & för att ha dej hääär hela tideeeeeen! ses i morgon :)

2008-06-26 @ 15:17:28
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: emelie

oh, nu har du ändrat lite design häär. när är det du slutar i morgon? pussss

2008-06-26 @ 19:42:29
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: emelie

& fin designen blir glömde jag säga

2008-06-26 @ 19:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0