lääängtar

hej, det har varit måndag igen.
jag läängtar till semester! v. 28 börjar det med halmstad-båstad. yeah!
sedan är det v.29-31 som gäller, helt underbart :)
det är mycket prat om semester på jobbet nu.. man längtar ju bara mer och mer!
jag och nyllet har hälsat på jullan nu en sväng ikväll... mys.
vi ska grilla lite på onsdag och det blir riktigt gott! vet jag.
annars är veckan full av jobb och det är väl bra, då slipper man ta itu med allt annat! :)
ska städa hela lägenheten grundligt när jag är ledig, kan behövas. annars så ska jag ta dagarna som de kommer bara och slappa så mycket det bara går. inte röra en enda sax.
riktigt kul att träffa nyllet och jullan och joel.. så  många sköna skratt.. häärligt!
nu ska jag ta tag i mig själv och försöka fixa matlåda till imorgon.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0