Helgen

Hej hej!

Åh, jag känner mig lite trött idag! var i göteborg igår med soff och annie och hade lite liv i luckan :)
2 så himla söta tjejer---
vi drck drinkar på lite olika ställen och åt italienskt och sedan hann vi faktsikt med att dansa lite på det sista stället vi var på. tåget hem gick halv ett och jag tror många med mig håller med om att det går på tok för tidigt detta sista tåget.. suck.
Dessutom kvällen till ära var det försenat! yeah, så vi fick sitta på tåghelsikket i en halvtimma och vänta, när man bara ville hem! kvällen hade iaf varit otroligt kul så det fick väl gå.
det var bubbe dagen igår också, undra om det var något att ha?

idag ska min finaste nyll och jag åka till lager och se vad vi kan hitta :) ska strax ringa och beställa en kebebtallrik och ta med mig på vägen, det ska bli jättegott!

vi hörs.

Kommentarer
Postat av: mia

hej! vilken trevlig blogg du har:) lät som du har haft det nice i gbg:) ses imorgon.love

2008-06-30 @ 19:35:21
URL: http://annapunktb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0