En tisdag

jag ska strax somna här. dock inte i min ensamhet utan tillsammans med mia på jobbet. En glad själ med många knäppa ideér och världs bäst på att använda crazy ögonskuggor. vi sover inte i samma säng måste jag tillägga. hon får sova på madrass på golvet.

Min dag har annars varit helt ok. Tisdagar jobbar vi till 20.00 på salongen och det kan kännas lååångt ibland men sommartid är det faktiskt ok ändå. Det kom in en konstig dam på förmiddagen som hade tid först vid fyra tiden på eftermiddagen men som ville sitta och vänta inne på salongen tills dess. weird! jaja, det betyder väl att vi har det trivsamt på salongen förmodligen, vilket är bra. det visade sig senare att damen gick på starka tabletter.

Jag har flera gånger idag kommit på mig själv med att tänka på midsommar. jag har ibland fått hejda mig själv ifrån att gapskratta högt! jag hade sjukt kul. tack emelie för det! 

see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0