tisdag - the end

HEJ

då har vi avslutat tisdagen. det vill säga att jag har 2 dagar kvar innan semestern, gott folk! yeah!
det känns fint.

jag och mia har diskuterat kroppar ikväll, hur man ser på sig själv och hur andra ser på en.
ganska intressant. man har nog oftast skev självbild. ganska läskigt egentligen..

annars?
en ganska konstig dag. det har varit lite rörigt på jobbet, med det mesta tyvärr.
vi borde lugna ner oss lite och känna efter mer. inte vara som maskiner.
ta hand om varandra, så vi inte bränner ut oss. snart blir det bättre hoppas jag.
vi är som en liten familj på jobbet. ibland gillar vi varandra och ibland gör vi inte det lika
mycket. vi bryr oss om varandra och tycker om och gör knäppa saker tillsammans ibland.
det är fint.

jag funderar så mycket på framtiden just nu också. hur blir allt tillslut?
jag stör mig på att det inte finns något facit. hade varit så skönt att ha allt på papper.
inte så spännande men tryggt. jag vill veta allt. nu nu nu.


godnatt

vi vandrar vidare.

Kommentarer
Postat av: sofie

hallå där anna!

jag kommer hem på söndag/måndag så då kan vi väl styra upp något vi grannar emellan!? =)

2008-07-09 @ 17:48:18
Postat av: emelie

ja, i know! jag skrev ett sms till dej, men tänkte att din mobil var död. vågar vi verkligen skicka nycklar? yeah yeah, vi får höras i morgon. jag har knappts sagt ett ord sen du åkte. tack själv för helgen, alltid lika roliga att ha dej hääär. puss & kram!

2008-07-14 @ 00:08:00
URL: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0