Ikväll har det varit vi tre igen

jag, sara och julia sågs i dag och joel och inga och micke också.
vi tog en grillning sådär. at borgvalls place.
vilken härlig kväll det varit förresten :) man bli så otroligt glad av sol så det är nått galet! tack vädret!

Jag har varit riktigt sjukt trött på jobbet idag, trodde jag skulle somna flera gånger om..
Vet inte vad det är. jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll iallafall så det blir
nån ordning på torpet!
På fredag ska soffen ha lite party för att hon fyllt år, vilket är nice! jag tror dock att det blir en
lugn kväll för min del. Måste vara lite lungan ibland. annars går det ej

ska träffa anneli till helgen och resplanera. Sen blir det kanske utgång på det men jag är som sagt lite lätt
sugen på att inte gå ut så vi får se.

imorgon är det en ny dag, gör nått bra.

Kommentarer
Postat av: Peter

Hallå! nu har jag kollat in din blogg. =)

2008-07-03 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0