het helg i halmstad

tjena morrs!

jadå. återvände till halmstad i helgen för att hälsa på emelie samt träffa lite
nya (och för den delen också lite mer bekanta) ansikten. Riktigt kul!

tack till alla som bidrog med goda minnen från denna helg

fredag var vi på plats runt 7 snåret och då blev det utgång på morten.
ja, det var liv i luckan.. behöver inte förklara ytterligare tror jag! ;)

lördag. inte så sugen på vin, men vaht a fuk. dags att gå
på det igen och denna dag var vacker med sol så vi drog
till tylösand där vi träffade en hel hög herrljunga bor, vilket var riktigt nice!
petter med melonen är riktigt rolig (se bild)
låg på stranden tills vi anade moln i sikte efre nån timme och då var det
såklart dags för after beach. Party piraterna hade hand om underhållningen
för kvällen och det var helt ok. förutom när värsta stormen kom och de fick avsluta
för att deras utrustning höll på att sabbas.. trist men vi hade jäkligt kul ändå!


kvällen avslutades på lilla hefwetet.. också sjukt bra ställe.
träffade lite goa männsikor och dansade tills jag blev hungrig och nudelbaren
lockade för mycket!

kan de inte göra nått liknande ställe i herrljunga.?
























vad händer idag?

ska grilla med några kompisar! mmm.. jätte gott! känna att jag har semester
och att jag kan göra vad fasiken jag vill. Jag är friii... ialla avseenden.
tack mig själv för att jag äntligen känner så.



PUSS






Kommentarer
Postat av: the lady in something but red

du är bäst

2008-07-14 @ 16:50:35
URL: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0