Glada dagar

jag har haft en riktigt bra helg!
fredag var jag hos soff på födelsedags fest :) skulle upp till jobbet i lördags så för min del var det lugnt men det hindrar ju inte en sån som moi myself and i att ha en go kväll.. fick dock gå hem lite tidigare än jag skulle gjort annars för att orka med.

lördag var det som sagt lite jobb, sedan åkte jag till anneli i lidköping och där blev det båt en sväng och sedan middag på statt! efter vi ätit tänkte vi stanna och dansa lite men då kom en vakt klumpeduns och ville kolla lägg och efter det blev det raka vägen ut från statt... tyvärr så är jag bara 21 och det var 22 kvällen till ära. jag som var nykter städad och allt. ibland kan de väl rucka på de där reglerna, tycker man. eller iallafall jag.
jaja, inga sura miner. vi blev lite avtrubbade ett tag men sedan tog vi tag i saken och drog till skara. ohlins.
inget toppen ställe, men lite roligt att varit där. Fast inget utav det spelade nån roll för det var kul att träffa anneli oavsett var vi gjorde!! 
 
vad händer i veckan?
jo, gott folk. jobb 4 dagar till. sen så.. hm.. börjar semestern! wee. halmstad på fredag och hela helgen med emelie.
sen så ska jag försöka att bara ta veckorna som de kommer. bara vara som det heter. jag ska försöka iallafall.
mm.. längtar!




Kommentarer
Postat av: emelie

pusssss & sov sött min underbara!

2008-07-07 @ 22:54:19
URL: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0