nu närmar sig julen

God kväll!


---> Veckans extas: SUNES JUL PÅ DVD



steker just nu upp ett par hamburgare.
Var så grymt sugen på det! mmm :)
det händer inte ofta, men ibland så
smyger sig suget på.. samma är det
med billys pan pizza. farligt!

so whats up?
jo. jag skulle övat med vise versa ikväll, men
nästan hela kören har åkt på influensa så
det blev inget av övningen. kanske inte konserten
på söndag heller dessvärre! suurt..
men vi kan ju inte ställa upp typ 5 persone bara,
det blir ju inte mycket kör av det så, ja det kanske
ändå är bäst! men vi får se.. hoppas de kvicknar till!
Annars jobbar jag mycket, hela denna vecka.
Sen blir det tjej afton hos annie på fredag kväll,
träffa ett gäng goa brudar och dricka nått glas vin.
vissa var det verkligen länge sedan man hängde med
så det ser jag fram emot.
ska med familjen till stan på lördag,
efter jobbet. blir mysigt! och...
sen så kommer ju alla kära vänner som bor
långt bort, hem igen och de ska man försöka
träffa så mycket som möjligt innan de drar igen.
Emelie, Nyllet the one and only, Jullan, Rebex
herregud.



Åh! thailand är bara 3 veckor bort. du  milde  tid


Hoppas ni har haft en bra vecka och om inte
så hoppas jag att den fortsätter bra!
See ya


PUSS OCH KRAM, JULEGRAN


Kommentarer
Postat av: sara

du är så fin!

2008-12-18 @ 15:49:07
Postat av: emelie

veckans extas --> du!

2008-12-21 @ 18:53:30
URL: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0