Mamma Mia

Hej!

Såg Mamma Mia filmen i söndags förresten!
Glömde skriva ner det sist.
Den är ju helt kolosalt bra. Vilken magi!
"Lay all youre love on me" är min nya favorit låt.

Måste kolla upp tåg tider tills nästa vecka,
denna vecka :) ska åka och hälsa på min kära nyllet
tänkte jag. Nästa fre och lör. Det är verkligen dags
för en växjö visit nu! staden är mysig vanligtvis men
säkert helt fantastiskt såhär i juletid!

Anna Ternheim på torsdag också! :)
Jag och lussen ska få oss en dos av hennes
nya skiva live och kanske även några bra klassiker
från tidigare skivor också, MMM..


Jag har varit så trött idag på jobbet, jag sover så dåligt.
Vet inte varför men jag är så stressad tror jag så
jag inte kommer ner i varv. John Blund pallar inte med mig.
Så han skiter väl i mig tillslut antar jag och då ligger jag där..
och vrider och vänder i evighet.
Jag hoppas på i natt, i natt ska jag fan sova. Gott.


Ha en bra fortsatt vecka. Vi hörs./ Anna B



Kommentarer
Postat av: Sarah

mmm, visst var mamma mia grymt bra! hoppas vi ses på lördag!

2008-12-04 @ 07:48:37
URL: http://skristiansen.blogg.se/
Postat av: sara

WHOHO! snart är du här igen. då skiter jag i ensamma flyktingbarn eller länsstyrelser eller ens nåt med politik. då är det bara du och jag och julen.! (älskar)

2008-12-08 @ 17:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0