Jag har haft en god jul

Hej mina vänner!
har ni haft en god jul?
jag har haft en relativt god jul, helt ok.
vissa incidenter har varit mindre trevliga
men i det stora hela har  den varit alldeles kanon.
tack min familj och mina goa nära och kära för det.

juldagen 2008.
började hemma hos moi på storgatan 34.
Jag tillsammans med rebecka och emelie samt
tina drack några glas vin och samtalade om lite
allt möjligt.





stora bilder på små godingar :)

sedan gick vi till storgatan 52 och festade loss
lite till med bror och co. Trevligt!

 jag hittade brors lumpen mössa!


emma kom med en stund också!
tyvärr var hon lite sjuk stackarn men det var kul
att hon var med ett tag! :)






Senare runt 23 tiden blev det Kärven och en kväll, som inte
kommer att gå till historien som världens goaste
men som kommer att bli ihåg kommen som en helt
ok kväll. Många fina vänner var där.
 
Väl hemma 03.00 blev det pommes frites och
mys snack med bexan. och sedan somnade vi!
ganska utslagna..


 tack och hej leverpastej!



Snart är det ett nytt år.. wow säger jag bara!
2 dagar kvar till sälen...

Kommentarer
Postat av: BIANCA

vilken affär tycker ni har bäst kläder, ellos eller gina?

2008-12-28 @ 21:35:43
URL: http://hejbianca.blogg.se/
Postat av: Malin Lundström

yes, har ni vägarna förbi så vet du vart jag håller hus :) vi åker den 9:de... och sen åker vi hem den 25:te :)



ha det gött.

2008-12-28 @ 21:36:17
URL: http://stjarngudinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du bli medlem på facebook nu? jag vill kunna sätta mitt förhållande på married to anna björklund! the mask & the gädda need to be together every day! fasen. 2oo9. vilket år det kan bli. ojojoj!

2008-12-29 @ 22:11:06
Postat av: masken

ja, själklart var föregående inlägg från mej, masken.

2008-12-29 @ 22:12:06
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: masken

ja, självklart var föregående inlägg från mej, masken.

2008-12-29 @ 22:12:48
URL: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0