Hej tomtegubbar!

I går var det stämningsfullt i herrljunga kyrka!
Lucia kröning och viseversa där jag numera ingår
sjöng och det gjorde även nyllet! och det var hur
fint som helst. Jul stämmningen kom inpå mig och
i veckan blir det fullt upp med att pynta till det och
jul städa här hemma! mm.. jag älskar julen.

Herrljunga lucia heter i år Sanna Ågestedt och
jag önskar henne och de andra lycka till,
de har en hård vecka framför sig!
Men jag skulle kunna tänka mig att göra om det ändå! :)

Förra veckan var kaos artad för mig! Jag
vet inte när jag hade så mycket att göra sist.
kanske inför hsk:s årsfest,men det är ju ett par
veckor sedan nu. Det är redan förbi...
Det har varit visning, konsert, mexicansk afton
bastu kväll och ja, jag behöver en fridfull söndag.
Jag ska åka till älggatan i dag och binda kransar till mitt
vardagsrum, det blir ingen gran i år utan 2 gran-kransar
istället.. hinner inte med att klä eller njuta av en gran så därför
gör jag en enklare variant och kör på kransar i stället.


Hoppas ni har haft en go vecka!
och att nästa också blir go.
PUSS

Kommentarer
Postat av: sarah

svar: Heeej! Ja det var jätteroligt att träffa dig också gumman. Fan vad snygg du är i håret!! mmm riktigt snyggt.. mums. Jag hoppas verkligen att du hinner komma och åka paddan with me på torsdag ;) På återseende this week! Puss

2008-12-07 @ 20:48:42
URL: http://skristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0