Måndag och jag skriver

Alla måste ladda ner Britney Spears- Radar



Jag avgiftar mig. Inget kaffe, inga droger inget dåligt
 ska in i min kropp. Inget dåligt ska få hända min
kropp varken psykiskt eller fysiskt denna vecka.
I usa blir det säkert andra bullar dock. jaja då gäller
andra regler. semester regler. De äe de bästa reglerna!

Det började en ny tjej på jobbet idag. Jätte trevlig!
det känns riktigt bra. Carolina.

Har så satans ont i huvudet! fatta vad kaffe gör med oss!?!
helt weird. får se om jag överlever denna detox .
är nämligen kaffe sugen så det ryker.



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla goa gumman, vad bra det blir med avgiftning!

Tänk bara på att det inte skall bli för mycket gift efter perioden bara.

Tänker på dig och det var jätte mysigt att gå in och läsa här på bloggen.

Vi hörs snart

kram

2008-08-26 @ 19:19:56
Postat av: anna b

min söta mamma. du ska inte oroa dig!

jag får ta en likadan vecka efter semestern.

2008-08-26 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0