klockan är 23

God kväll!

Det går bra att vara utan kaffe!
huvudvärken finns där till och från men
jag vill bevisa för mig själv att jag bestämmer
över mina begär. Det är viktigt tror jag.
Vad det gäller det mesta. Du bestämmer själv oftast
hur du ska känna inför saker. Jag brukar testa mig själv
ibland och bestämma mig för att göra tvärtemot hus jag
egentligen vill göra. Tänk t.ex om du är sjukt osugen på
att städa, men så ändrar du dig liksom.. tvingar tankarna
att tänka. "Men herregud så kul det ska bli att dammsuga"
och ler ditt största leende mot dig själv i spegeln. Då
helt plötsligt känns det bättre och så gör man det lättre.
Det fungerar faktsikt för mig. De flesta gånger iallafall.
Jag har kontroll och det är super skönt.

Tänkte packat till new york i en liten liten smidig väska
som skulle bli lätt att bära på, men har nu ändrat mig.
Fick ringa och rådfråga min rese kompis. Det är så roligt
att planera, saker som väskor känns riktigt viktigt
att prata om, hehe, har aldrig brytt mig så om väskor
och packning innan, men nu helt plötsligt känns det jätte
viktigt att prata om det.
Hon tyckte det var kul att jag ringde
och va sa att det var bra med större väska så vi kan
shoppa lite mer.

Jag längtar. Vill inte vara kvar i herrljunga en enda sekund till.
Jag älskar det här knepiga samhället, men är så färdig man
kan bli med det ändå på nått sätt.

Kram kram hej


Kommentarer
Postat av: malin lundström

ha så skoj på eran resa :) och va rädda om er. massa kramar

2008-08-31 @ 17:47:11
URL: http://stjarngudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0