jag är som jag är, helt enkelt

Hej Hej!

jaha, då har ännu en vacka passerat.och jag funderade förut på hur mycket man är med om egentligen. Väldigt mycket händer ju faktiskt på en vecka ju. Jag träffar så mycket människor hela tiden i mitt yrke som är intressanta (oftast) och på helgen hittar man ju alltid på något.
I lördags var det sarah och malin tjam. Vi träffades hos malin för att sedan ta oss med tåget till göteborg. Väl där avnjöt vi en god middag på La Gondola mmm! och sedan satte vi oss uppe på scandic rubinens tak och drack rosé och vatten och annat gott. Mycket trevligt! De fick lite uppgifter utav mig och edling som de skulle avklara under kvällen, de skulle samla poäng genom att göra pinsamma och mindra pinsamma saker under tiden vi var i göteborg. utmärkt jobbat! malin tog dock hem segern till sist. måste tacka för en go kväll till damerna som var med. :)

Det är endast 14 små dagar kvar till new york och jag är lite pirrig. Det är en jäkla orkan i florida också, hmm, hoppas det inte blir värre för jag vill verkligen till miami. Hoppas det lugnar ner sig. Jag lääängtar..

Och som om det inte var nog så ska jag ut på en till resa framöver. Ja! det är sant! Anneli och jag bokade flyg biljetter till thailand den 8 januari. Blir borta 1 hel månad. Sjukt gött, men också konstigt. Jag vet inte vad som flygit i mig. Jag som aldrig velat resa överhuvudtaget. Jag har ändrat mig. I love to travel.

Jag har nog förändrats på andra plan också, för varje vecka som går känns allt mycket bättre. Jag vet vad jag vill och tänker ta tag i massa saker nu i snar framtid. Det känns upplyftande och spännande! jag är på väg och ingen eller inget kan stoppa mig. Världens härligaste känsla!

Jag drack the med mina goa tjejvänner saran och soffen ikväll. Ooh, jag längtar till vår kräft skiva nästa vecka, då ska vi ta igen lite snack eftersom vi inte setts på hela sommaren. det blir great!

jag ska sova nu. Puss och kram.



en bild som kanske inte borde finnas
men som är så härlig! kommer ladda upp
fler bilder från min nyllets och tobbes
whisky kväll i sköna växjö i sommras





 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Thailand here we come=)!!!! Ska bli jätteroligt att åka med dig gumman=) puss o kram

2008-08-19 @ 15:28:52
Postat av: sarah kristus

fan vad skoj anna!!!

2008-08-20 @ 19:08:32
Postat av: sara

sjukt jävla fin bild ja. som den kvällen. sjukt jävla fin.

2008-08-21 @ 17:56:34
URL: http://sariskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0