gäsp.

ohh.. så trött och det är bara måndag än..
nej, så farligt är det inte.
Det är kul på jobbet och jag kan ju lika gärna jobba när det är sånt här väder!
Och snart ska jag åka till usa, det är inte långt kvar nu. känns riktigt bra! har lite resfeber.
3 veckor. wow! ja, herregud. birke och berit på nya äventyr.

I helgen har jag tagit det lugnt, vart ledig och haft det bra.
kännde mig lite sorglig i fredags när jag bara satt och zappade i soffan så jag
gick till johanna & emil och drack lite vin. jag vet att jag inte skulle men det var så lite jag
drack att det inte räknas =) gick faktiskt hem tidigt efter en sväng hos sofie.
lördag var det upp hyffsatt tidigt för att åka tåg till göteborg med mamma. Jätte trevligt hade vi!
min mamma och jag. och ett litet glas rosé. mm..
på kvällen såg jag en film och somnade tidigt. Hur skänt som helst att vakna utvilad en söndag.
i Göteborg köpte jag nya spring skor eller vad man nu ska kalla dem. så jag tog en runda i
regnet på förmiddagen. Ska börja ordentligt nu när jag har nya fina skor, börja ordentligt med att
motionera alltså. Får se hur det går.

vad händer i veckan?

jobb, jobb. annars inget speciellt. hoppas att få träffa nyllet en sväng för en kopp the.
och louise för en promenad. vore trevligt! och ut och prova skorna såklart.
Jo. göteborg blir det igen denna lördag också, fast ingen shopping denna gång, det blir
utgång. Kul, kul.

 här är en go bild på mig och min usa res kompis och goa tjejvän soff aka berit




 


...och en go sommarbild från tylösand en underbar dag.
 håll till godo och ha det fint kompisar! godnatt. gäsp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är svinhärlig. särskilt gillar jag ordet tjejvän. ses!

2008-08-12 @ 18:22:22
Postat av: sara

mja det försvann. men sara var det. nyllet. mja. hej.

2008-08-12 @ 18:23:06
URL: http://sariskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0