endast 7 dagar 20 tim 6 min och 20 sek kvar

Om man tror att något är på något visst vis, tror man oftast fel.
det är dagens dilemma. jag orkar inte med den där skiten mer. bläää.
så, sagt är sagt. gjort är gjort och här är jag idag: S S S Stolt Stark Super-nöjd


Hallå där!

I dag är det söndag, jag skriver ofta på söndagar har jag märkt, här i boggen.
men skit samma, det är huvudsaken att jag skriver.
Hur är läget? ja, frågar någon mig så är det bra, ganska trött konstigt nog, fast
att jag gick och lade mig tidigt igår.
Tog ett glas rött på floragatan med familjen nyllet och sedan åkte jag hem till
mor och far på älggatan och sov där.. mm.. så härligt att få känna sig som ett litet
barn ibland fast att man är 22 vårar. De var inte hemma så jag var hus vakt som det
kallas.

Igår var en händelserik dag.
hsk hade a lags dag med os och jag och emma k hade hand om en station.
Klädstrecket! har inte sett så många nakna män i hela mitt liv.





min goa bror såg riktigt bra ut i långt hår :)






Louise och sofie har precis varit här en stund.
de är glada och  sköna ochjag uppsattar dem jätte mycket.
jag och sofie har kollat lite inför resan. känslan är världsklass.
ser fram emot den här resan otroligt mycket.



ska skriva mer i veckan och bli bättre på att uppdatera min blogg!

puss





Kommentarer
Postat av: sara

haha va? 22 vårar? nu har jag halkat efter..

2008-08-25 @ 15:17:01
Postat av: emelie

hahah, anabanana, min älskade. sara har rätt. 22 vårar? du är världens goaste

2008-08-26 @ 00:39:00
URL: http://wwwlaady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0