ciao

Hej och hallå bloggen.
i dag är det onsdag och det är helt ok. veckan har hitills varit hektiskt så det blir skönt med torsdag, sista dagen på denna veckan.
jag har inget speciell planerat i helgen heller så det bli nog lugnt och skönt. ska nog dricka lite vin med min mamma om hon vill! det skulle vara mysigt.


annars?
jo tack! det är bra.. har haft lite ångest över förra helgen. har varit mycket alkohol ett tag så det får nog trappas ner lite på det. jag behöver vila levern lite tror jag.
mitt humör är på topp och när jag färgade håret idag kännde jag mig riktigt snygg faktiskt. wee

lite bilder från i lördags. jag min habbe-bubb och tobias a satt hos mig en liten stund och lyssnade på roxette och tog oss ett glas..






måste bara lägga in världens finaste solnedgång ever också, som jag tog uppe i ensatbo en kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0